Săptămâna trecută am participat la Londra la cel mai mare eveniment de Learning din Europa, Learning Technologies Conference. Pe lângă experiența inegalabilă și fascinantă de a vedea și evalua ultimele tehnologii de Learning, precum și de a împărtăși cu alți profesioniști din lume ultimele concepte și practici din domeniu, am avut șansa de a asista la lansarea raportului The Transformation Curve realizat de Towards Maturity, organizația independentă de cercetare din domeniul L&D fondată de Laura Overton.
Fiind unul dintre cele mai valoroase rapoarte de L&D pe care le-am citit vreodată, m-am gândit să vă împărtășesc principalele idei și practici pe care le puteți aplica.
Principala idee pe care am extras-o din acest raport pe care dacă doriți, îl puteți descărca de aici, este că, din punct de vedere al maturității strategiei de Learning a unei organizații, incluzând fluxurile de lucru în procesele de învățare, organizațiile nu sunt egale, iar acest lucru are un impact direct în rezultatele de business. Iar din acest moment cred că nu numai atenția managerilor din L&D ar trebui să fie atrasă, dar și cea a liderilor de business, începând cu CEO-ul.
DE CE?
Organizațiile din top-ul celor evaluate în această cercetare arată cum inovația în Learning livrează rezultate în business. Comparativ cu restul celor măsurate, acestea raportează
3X Creștere
3X Productivitate
3X Profitabilitate
4X Transformare
Echipele L&D performante au avut întotdeauna o gândire disruptivă, punând întrebări provocatoare, transformând conversația pe care o au cu managerul sau angajatul despre „cu ce cursuri vă putem ajuta?” către o nouă conversație despre „ce v-ar ajuta să performați cât mai bine în jobul dvs.?”