Digital and Social Selling - Who is this course aimed at?

Digital and Social Selling

Cui îi este adresat acest curs?

  • Agenți de vânzări, consultanți și reprezentanți de vânzări de toate nivelurile
  • Manageri și Business Development Manageri
  • Account Manageri, Relationship Manageri și lideri de echipe de vânzări
  • Oricine dorește să își dezvolte capabilitățile de vânzări digitale și să consolideze aplicarea practică a instrumentelor digitale și a tehnicilor de Social Selling

Ce pot aștepta cursanții de la acest curs?

Prin prezentări dinamice și activități practice de învățare, inclusiv tutoriale și exerciții, veți obține o experiență de învățare care vă va permite să elaborați și să executați o strategie avansată de Digital Selling.

După finalizarea acestui curs, veți putea să:

  • Obțineți prospecți mai calificați
  • Reduceți timpul de conversie al lead-urilor și gestionați lead-urile mai eficient
  • Creșteți rata de conversie
  • Dezvoltați-vă brandul online creând și promovând conținut relevant
  • Construiți relații solide online, asigurându-vă satisfacția clienților și business-ul repetat
  • Adaptați tonul, stilul și tipul conținutului dvs. în funcție de publicul țintă
  • Maximizați impactul vânzării dvs. digitale cu ajutorul instrumentelor digitale și al platformelor media sociale
  • Înțelegeți cum să conduceți implementarea unei strategii de vânzări digitale în organizația dvs.
Digital and Social Selling

Modulul 1 Introducere în Digital Selling

Introducerea în Digital Selling vă va ajuta să înțelegeți conceptul de vânzare digitală, modul în care a transformat procesul de vânzări și cum puteți utiliza instrumente și tehnici avansate pentru a deveni un vânzător digital de succes.

Veți înțelege diferența dintre metodele de vânzare tradiționale și cele digitale și beneficiile pe care le puteți obține prin adoptarea unei abordări de vânzare digitală a activităților curente de vânzare .

Veți explora conceptele cheie care vor fi acoperite în fiecare modul, felul în care acestea se raportează la fiecare fază a procesului de vânzări și, cel mai important, felul în care informaţiile dobândite din fiecare fază a procesului de vânzare vor susţine următorul pas.

Modulul 2 Digital Research

Modulul Digital Research vă va echipa cu instrumentele și tehnicile de cercetare necesare dezvoltării unei strategii de vânzare digitale bine informate pentru produsul sau serviciul dvs.

Începând cu perspectiva dvs. asupra clientului, veți învăța cum să cercetați atât digital cât și social, pentru a identifica tendințele pieței și factorii influențatori care afectează clienții din industria dvs. Acest lucru vă va ajuta să răspundeți la întrebarea „cine, ce, când, unde și de ce” pentru piața țintă.

Ulterior, modulul vă va arăta cum să efectuați cercetări pentru a rafina profilul clientului dvs. și pentru a identifica companiile și factorii de decizie cheie pe care ar trebui să îi vizați.

Folosind inteligența socială și ascultarea socială, veți învăța cum să monitorizați interacțiunile online, să citiți comportamentul digital și să descoperiți întâmplări comune pentru a vă personaliza ulterior modul dvs. de interacţiune.

Modulul 3 Activarea vânzărilor

Modulul de activare a vânzărilor vă oferă informații despre caracteristicile avansate și  funcționalitatea unei game largi de platforme media sociale pentru a vă permite procesul de vânzare digitală.

Acest modul vă va arăta cum să utilizați cercetarea digitală împreună cu aceste instrumente și platforme, pentru a viza factorii de decizie cheie și a capta informații esenţiale pentru CRM-ul dvs.

Folosind LinkedIn, Facebook, Twitter și Google+, veți putea construi încrederea necesară pentru a maximiza succesul interacţiunii ulterioare utilizând o rețea vastă de contacte și informații prin intermediul platformelor sociale. Modulul vă va învăța importanța construirii brandului personal și a scalării reputației dvs. ca profesionist în cadrul bazei de clienți vizate de dvs. pentru a deveni un ambasador al brandului companiei dvs.

Veți descoperi modul în care instrumentele digitale și platformele media sociale pot facilita mesajele și conținutul de vânzări relevante, facilitând ulterior oferirea de soluții corecte clienților potriviți la momentul potrivit.

Modulul 4 Conținutul social

Modulul de conținut social va permite vânzătorilor digitali să interacționeze cu cumpărătorii potențiali și existenți cu conținut relevant, informativ, care îi va conduce finalizarea vânzării.

Veți învăța cum să determinați ce tip de conținut este necesar pentru diferite tipuri de clienți și cum să stabiliți tonul, stilul și metoda de distribuire corespunzătoare pentru conținutul dvs.

În acest modul veți învăța cum să utilizați o varietate de instrumente de creare de conținut care vă ajută cu procesul complet de creare a conținutului , de la cercetarea subiectelor, la crearea de texte și grafice și la verificarea și editarea conținutului.

Veți învăța cum să dezvoltați un conținut adaptat profilului detaliat al clienților și care să sprijine fiecare etapă a călătoriei clientului. Veți putea identifica diferența dintre crearea și selectarea conținutului  și valoarea ambelor. Modulul va explora practica din ce în ce mai eficientă de blogging și veți învăța cum să creați și să implementați rapid și ușor un calendar de conținut.

Până la sfârșitul acestui modul, veți cunoaște cum să colectați întru-un mod strategic conținuturi atât selectate cât și proprii, pentru a spori eficiența mesajelor dvs. digitale de vânzări.

Modulul 5 Mesaje de Digital Sales

În cadrul acestui modul veți învăța cum să realizați strategii de comunicare pentru a vă asigura că orice contact cu cumpărătorii este relevant, personalizat și aliniat la obiectivele personale sau de business.

Veți învăța importanța segmentării conținutului atunci când alegeți conținutul pentru clienți și importanța potrivirii între tipurile de conținut B2B și B2C cu platformele corecte de social media.

Acest modul se va concentra pe diferite considerente care afectează mesajele de vânzări digitale și va explora cele mai bune practici pentru comunicările de succes pe e-mail . Veți putea descrie cum și de ce ar trebui să vă adaptați un ton și un stil diferit în funcție de publicul țintă și de tipul de conținut.

De asemenea veți învăța cum să utilizați ghidurile privind stilul și story-boarding-ul pentru a vă consolida mesajul de Digital Sales și pentru a vă asigura un engagement de succes.

Modulul 6 Engagement

Modulul de Engagement se va concentra pe construirea relațiilor cu lead-urile în cel mai eficient mod pe parcursul întregului ciclu de viață al clientului, de la introducerea inițială și gestionarea contactelor reci, până la prospecții fierbinți care sunt gata să cumpere.

Știind cum să vizați contactele potrivite, categorisindu-le pe baza demografiei și comportamentului, veți învăța cum să vă interacționați cu aceste grupuri de contacte la momentul potrivit, cu un mesaj care contează pentru ele.

Veți învăța cum să aplicați cunoștințele din modulele Conținut Social și Mesaje de Digital Sales pentru a pre-califica contactele, pentru a încălzi clienții inactivi sau ocazionali, pentru a închide noi afaceri, a vinde încrucișat clienților existenți și, de asemenea, pentru a reține clienți.

Vor fi prezentate tehnici de engagement pentru a muta contactele la nivelul următor și să învățați cum să faceți față obiecțiilor de vânzări pe parcursul călătoriei clientului.

Modulul vă va echipa cu exemple ușor de urmărit și cu informații care pot fi ușor aplicate strategiei dvs. actuale de vânzări. Veți învăța despre importanța engagement-ului relevant și că nu toate comunicările au un mesaj de vânzare la bază.

Modulul 7 Social Account Management

În modulul de Social Account Management, veți afla despre modul în care social media a transformat conceptul de customer service, aducând atât provocări, cât și oportunități în ceea ce privește interacțiunea cu prospecții și clienții. În urma acestui modul, veți înțelege ce implică crearea și menținerea unui dialog semnificativ între dvs. și clientul dvs.

Veți învăța cum să efectuați exerciții de prioritizare și să filtrați mesajele sociale pentru a diferenția interacțiunile dintre priorități mari și cele cu prioritate scăzută. Veți putea să aliniați această prioritizare cu obiectivele de Digital Selling într-un mediu omnichannel de customer service.

Acest modul vă va învăța cum să evaluați și să interacționați cu clienții în funcție de circumstanțe sau sentiment. Veți putea folosi abilitățile sociale de ascultare pentru a monitoriza mențiunile, conversațiile și oportunitățile sociale relevante.

Modulul vă va învăța cum să elaborați și să implementați un plan de gestionare a crizelor pentru a face față conversațiilor și interacțiunilor care pot atrage atenția negativă într-un forum public.

Veți putea, de asemenea, stabili matrici de performanță cheie care se referă la măsurarea serviciului dvs. de asistență socială, astfel încât să puteți valorifica rezultatele pentru a spori eficiența și a evalua oportunitățile care să vă ajută eforturile de Digital Selling.

Modulul 8 Digital Sales Leadership

Scopul modulului Digital Sales Leadership este de a capacita și de a îndruma managerii și viitorii lideri pe măsură ce trec de la o strategie de vânzare tradițională la una de Digital Sales. Vă va ajuta să înțelegeți importanța adoptării unei abordări de Digital Selling pentru a rămâne competitiv într-un peisaj de vânzări cu evoluție rapidă.

Modulul vă va arăta cum să obțineți sprijinul executiv prin construirea unui business case  pentru Digital Selling în cadrul organizației dvs. Veți învăța metodele de educare, training și susținere a forței de vânzări pentru a vă mobiliza rețelele și a construi relații pentru a accelera vânzările.

Veți învăța cum să deveniți un lider social prin construirea și menținerea gradului de conștientizare a strategiei dvs. de Digital Selling. Modulul va explora modul în care puteți implementa strategii eficiente de comunicare pentru a menține angajații motivați și responsabili pentru strategiile lor individuale de Digital Selling.

Monitorizând amprenta socială a membrilor echipei dvs. și utilizând KPI-urile sociale, veți putea să identificați și să măsurați dacă echipa dvs. adoptă comportamentele corecte de Digital Selling, construind rețelele potrivite și creând un brand profesional și consecvent.

Pin It on Pinterest