Cea mai mare greșeală
S-ar putea spune că cea mai mare greșeală pe care o fac oamenii de vânzări pe LinkedIn este chiar modul în care își formulează profilul, și anume ca un CV, orientat cel mult spre o audiență potențială din zona recrutorilor, și nu ca un pitch de vânzare în care ei expun potențialului client modul în care contribuția lui poate aduce valoare acestuia.
S-ar putea spune, de asemenea, că cea mai mare greșeală pe care o fac oamenii de vânzări este să vândă direct prin LinkedIn, trimițând mesaje de promovare și prezentare a produselor sau serviciilor oferite, forțând obținerea unei întâlniri cu prospectul, iluzionându-se că, în epoca tehnologiei, în spatele profilelor din rețelele sociale stau niște roboți sau soft-uri gata programate să dea doar o bifă de acord la solicitarea de întâlnire a omului de vânzări.
Și nu, cea mai mare greșeală a oamenilor de vânzări nu este nici măcar demersul obsesiv de a obține un număr cât mai mare de conexiuni pe LinkedIn, crezând că astfel își cresc baza de prospecți, uitând principiul calității înaintea cantității în construirea rețelelor sociale personale.