Pentru ce și când facem business networking? - Learning Pro

Check- List Social Selling

Social Selling

GĂSEȘTE

  • Găsește / identifică achizitori utilizând LinkedIn sau alte rețele sociale
  • Profilează achizitorii în funcție de compania lor, rolul, industria, piață, interese etc.
    • Identifică conexiuni comune

ANGAJEAZĂ

  • Fă follow-up la mesajele LinkedIn relevante
  • Contactează 2-3 achizitori noi pe care i-ai profilat
    • Califică oferind context, valoare și include un call-to-action
  • Re-angajează 1-3 achizitori pe care ai încercat să îi angajezi în trecut
    • Diseminează conținut care are legătura cu rolul, industria lor, interesele personale etc.
  • Întreține 1-3 achizitori pe care i-ai angajat deja
    • Elaborează un mesaj personalizat
    • Adaugă perspectivă bazată pe experiența ta
  • Revizuiește toate reminder-le contactelor LinkedIn și alertele de schimbări de job
    • De ce au plecat sau de ce și-au schimbat rolurile?

EDUCĂ

  • Utilizează Feedly pentru a găsi 3 bucăți de conținut relevant
  • Utilizează Hootlet pentru a programa și disemina 3 bucăți de conținut pe Facebook, Twitter, LinkedIn etc.
  • TIP: Programarea post-urilor tale pe mai multe zile la rând poate sa te ajute să salvezi din timpul alocat normal postării de conținut

DEZVOLTĂ

  • Verifică-ți engagement-ul conținutului tău pe rețelele sociale: LinkedIn, Twitter, Facebook etc.
  • Revizuiește-ți cine ți-a văzut profilul
    • Aveți o conexiune comună?
    • Ia în considerare solicitarea unei introduceri
  • Trimite solicitări de conectare la 1-3 achizitori cu care ai interacționat pe LinkedIn
  • Urmăriți activitatea (Follow) a 1-3 achizitori sau influențatori care au interacționat cu tine pe LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pin It on Pinterest

Share This