Vânzări

Abordarea structurată a vânzărilor.
Cum să pregătim și să încheiem vânzări care aduc valoare clienților?

Agilitatea înseamnă să fii mai pregătit decât competitorii. Pentru un vânzător agil, timpul se măsoară în săptămâni, nu ani.

DESCARCĂ BROȘURA

Module

Prospectarea

Cum derulăm un proces de vânzare consultativă de succes?
Planul de Acțiune Comercială (PAC) – baza de pornire a prospectării
Modelul structurat de prospectare și metode de prospectare

Câștigarea Încrederii

Empatia – premisă de bază a relaționării
Construirea și livrarea mesajelor cheie
Tehnici de aplicare eficientă a rapport-ului în relaționare

Conversația de vânzare

Analiza situațională și protocolul descoperirii nevoilor
Motivele Tehnice și Motivele Personale ale clienților
Cum să explorăm nevoile: Ascultarea
Cunoașterea perspectivei clientului

Construirea Valorii

Înțelegerea Argumentării: Bariera „Nu mă ajută”
Metode de Argumentare a Soluției
Argumentarea propunerii de valoare

Negocierea

Comportamentul în negocierea comercială
Stiluri personale de negociere și stiluri de persuasiune
Pregătirea și planificarea negocierii
Situații de negociere

Coaching și evaluare finală

Dezvoltarea „Profilului meu de vânzător“
Prezentare rezultate ale campaniei momentelor definitorii în fața unui grup de manageri

Obiective

  • Creșterea portofoliului de clienți și a valorii per client
  • Aplicarea tehnicilor de planificare a vânzării
  • Atingerea obiectivelor de vânzarea prin aplicarea tehnicilor de cross-sell și up-sell

Abordare

Programul constă în 6 module de câte o zi în care se abordează într-o manieră practică toate etapele de strategie, planificare și execuție a vânzărilor.

Workshop-urile vor fi personalizate pe procesele și metodele organizației.

Impactul programului poate fi evaluat până la nivelul creșterii numărului și valorii vânzărilor.

Metode

  • Prezentări la flipchart și videoproiector
  • Studii de caz, exerciții interactive
  • Lucru în echipă, reflecţii, discuţii
  • Jocuri, filme, povestiri motivaţionale
  • Brainstorming

Organizare

Durată: 2 zile (8h/zi – incluzând pauzele) / 6 – 15 participanţi

Grup ţintă: echipe de vânzări, personal din front-office, manageri de relații, toate persoanele implicate în vânzarea de produse/servicii

Participanții vor primi instrumente de lucru specifice (hands-out- uri, fișe de lucru, ghiduri etc.)

CONTACTEAZA-NE