Games For Business

Gamification

Games for Business, platforma de learning multiplu premiată internațional, face procesele de învățare mai eficiente printr-un mecanism de motivare multidimensional.

Platforma Games for Business

Oferim o învățare bazată pe experiență, pe teme în care sistemele tradiționale de e-learning eșuează (informații organizaționale, politici, caracteristici de produse sau servicii, reglementări), prin integrarea informațiilor în lumea transparentă, motivantă și bazată pe reguli clare a jocurilor. Mai mult decât atât, platforma transmite informații și antrenează comportamente operând cu un mecanism motivațional care dezvoltă o atitudine autoreflexivă care stimulează învățarea.

Managerii de resurse umane, precum și orice manager care conduce echipe vor găsi în platforma Games for Business cea mai potrivită soluție la îmbunătățirea transferului de cunoștințe, adoptarea de noi comportamente și la creșterea și consolidarea brandului de angajator. Platforma și jocurile pot fi personalizate conceptual în funcție de scopul pe care îl au organizațiile, și, bineînțeles, și din perspectiva designului în funcție de pe identitatea vizuală a companiei.

Games For Business

Games For Business este o companie multiplu premiată internațional cum ar fi Intercultural Innovation Award (2012), GSummit GAwards (2013) și nominalizată la Learning Technologies Award Londra (2016 și 2017). Printre proiectele implementate se numără companii cum ar fi: Coca-Cola, Telekom Telenor, BP, HBO Europe, PwC, SAP, Grundfos, KPMG ș.a.

Peter Filak (Games for Business) la București

Scopul Games for Business

Este de a crea un sistem motivant de învățare organizațională, în care învățarea nu este o sarcină, ci o cerință internă continuă.

Platforma Games for Business oferă o învățare bazată pe experiență, pe teme în care sistemele tradiționale de e-learning eșuează (informații organizaționale, politici, date factuale), prin integrarea informațiilor în lumea transparentă, reglementată și motivantă a jocurilor.

Platforma noastră transmite informații și antrenează comportamente operând cu un mecanism motivațional care dezvoltă o atitudine autoreflexivă.

CONTACTEAZA-NE

Gamification

Gamification

Gamification

Modulul de învățare

Materialele de învățare sunt integrate în diferite mini-jocuri stimulative.

Obiectivul lor primordial este să transmită într-un mod eficient cunoștințele.

Modulul de recompense

Mecanismul de recompensare oferă factorul de motivare externă prin intermediul punctelor și monedelor virtuale care pot fi preschimbate ulterior în bunuri fizice sau servicii.

Modulul de activitate

Înregistrarea și urmărirea activităților de dezvoltare servesc scopului de coaching al utilizatorilor în ceea ce privește comportamentele noi sau așteptate și planificarea progresului acestora.

Modulul Frame Story

Cadrul poveștii face vizibil progresul și schimbă perspectiva prin crearea unei legături emoționale cu valorile organizaționale.

Administrare & analitice

Acest modul are scopuri de business, cum ar fi gestionarea conținutului, rapoarte detaliate și statistici ale activităților utilizatorilor.

Mai multe detalii pe: http://gamesforbusiness.ro/

Pin It on Pinterest