RO
EN

CONTACT

 
 
01
Co

Companie

02
Sol

Soluţii

04
Bl

Blog

05
Ev

Evenimente

Emoţiile care facilitează vânzările

Provocările oamenilor din vânzări sunt în fiecare zi din ce în ce mai mari. În noile condiţii economice este tot mai greu să obţii o întâlnire cu un client, ca să nu mai zicem că e din ce în ce mai greu ca acesta să fie convins că are nevoie de produsul sau serviciul oferit de vânzător.
Poate că e momentul acum ca şi în vânzări, ca şi în toate planurile sociale, economice politice din lume, să aibă loc o schimbare.

 

De ce?

Poate că ar trebui să realizăm cu toţii, manageri, vânzători şi cumpărători, că vânzarea este un act social în primul rând, care într-adevăr, contribuie semnificativ, în cele din urmă, la realizarea unei funcţii economice.

 

Cum?

Mai jos am ilustrat într-un infografic noua abordare a vânzării care porneşte de la premiza interacţiunii între două fiinţe sociale, ca fundament emoţional şi, deci, de multe ori, decizional al actului de vânzare şi, implicit, cumpărare.

 

Abordarea Vânzărilor

 

Puneţi-vă în locul clientului: cum aţi dori să fiţi abordat?


Contactaţi-ne aici pentru a afla cum pot beneficia forţele de vânzare din compania dvs. de un training care să le formeze noile abilităţi necesare succesului în vânzări.


Copyright ©

2017

  LearningPro